۱۳۹۵ مهر ۱۱, یکشنبه

بلاهتی مستدام در صدای آمریکا!



هفتم شهریور ۸۷ با تحریر مقاله ای تحت عنوان «گول تان می زنند» ضمن تبیین فقر محتوا و بی سوادی و بی بضاعتی فکری مجریان و دست اندر کاران تلویزیون صدای آمریکا (VOA) و ناآشنائی ایشان با لوازم و ضوابط کار رسانه، از صرافت پی گیری تولیدات آن «ابتذال سانه» مسمی به «رسانه» افتادم و تنها برای اثبات بی سوادی متولیان آن «رسانه نما» ایشان را ترغیب کردم تا در یک بازه زمانی ۳۰ ساله (!) بکوشند تا ببینند می توانند پاسخ به این دو سوال ساده را بیآبند تا به احتساب پاسخ شان بر فقر اندیشگی شان وقوف پیدا کنند:
پرسش نخست ـ علت انقلاب اسلامی چه بود؟
پرسش دوم ـ دلیل انقلاب اسلامی چه بود؟
علی ایحال از آن تاریخ ۸ سال می گذرد و به شهادت دوستان کارشناسی که آن «رسانه نما» را دنبال می کنند؛ تولیدات بصری VOA کماکان حکم توهین به شعور مخاطب را دارد. کآنه متولیانش تعمد دارند تا بدانوسیله در صورت مخاطب «قی» کنند!
(نگاه کنید به مقاله گول تان می زنند)
بر همین منوال در هفته جاری پیغام زیر را دریافت کردم که متاسفانه موید آن است که طی ۸ سال گذشته هیچ اتفاق محتوائی در کورتکس مغز متولیان آن رسانه نما روی نداده و درب در VOA کماکان بر همان پاشنه بی سوادی و بلاهت توام با توهم ذکاوت (!) می چرخد:
سلام آقای سجادی!
من جواد ترابی متهم دریف دوم پرونده افشاگری عباس پالیزدار هستم که پس از اتمام دوران محکومیت از زندان آزاد شده ام. طی دو هفته اخیر در برنامه صفحه آخر صدای آمریکا آقای فلاحتی برنامه ای را با حضور مهدی خزعلی و عباس پالیزدار افشاگر معروف سال 1387 اجرا کرد که همه موارد بیان شده از سوی پالیزدار همگی دروغ بود و چون من عضوی از کمیته تحقیق و تفحض مجلس بودم و همکار پالیزدار در آن پروژه بودم مشاهده کردم یک حرف راست بر زبان نیاورد و متاسفانه هرچه به مهدی فلاحتی مجری برنامه در فیس بوک پیام دادم ایشان توجهی نکرد.
اگر شما می توانید با مدیران صدای آمریکا تماس بگیرید و بگوئید این مجری شما به دروغ خیلی علاقه دارد و هر چه من فریاد می زنم که پالیزدار در برنامه صدای آمریکا دروغ می گوید کسی توجهی نمی کند و همگان دروغ را می پسندند و چند پیام تند هم برای مهدی خزعلی فرستادم که او مسبب این مصاحبه بود ولی مهدی خزعلی هم گوشش بدهکار نیست خلاصه مگر شما کاری بکنید و جلوی دروغ را بگیرید.
سپاس از شما.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

آنچنانکه گفته میشد . یکی از دلایل سرنگونی حکومت رومانی در سال 1989 برنامه های صدای آمریکا به زبان رومانیائی بود . احتمالا" همین موضوع انگیزه و تشویقی برای مجری یان بی دین و بی مرام و مسلک بخش فارسی صدای آمریکا شد ، تا افتخار سرنگونی حکومت جمهوری اسلامی هم نصیب آنها بشود!!